12 april 2018

Publicatie

Het Millennial Manifest

Een nieuwe kijk op keuzestress, prestatiedruk en verbondenheid

Auteurs: Aik Kramer, Emma Westerman en Thijs Launspach

Het Millennial Manifest

Flexwerk, tinder-dates en bingewatchen…

Welkom in de wereld van de millennial!
Als we alle selfies mogen geloven gaat het geweldig met de millennials. Deze generatie is ambitieus, super-sociaal en schijnbaar 24/7 gelukkig. Maar achter die blinkende buitenkant gaat ook onzekerheid schuil. Want hoe kunnen zij voldoen aan hun eigen torenhoge verwachtingen?

In tien inspirerende essays over uiteenlopende onderwerpen nemen de auteurs zichzelf en hun eigen generatie onder de loep. Zij geven antwoord op vragen waarmee veel millennials worstelen. Hoe wapen je jezelf tegen een quarterlife crisis? Hoe ga je om met prestatiedruk? Wat is de remedie tegen keuzestress? En welke regels gelden er eigenlijk bij het online daten? ‘Alles kan, alles mag, maar hoe word ik gelukkig’ is de vraag van veel millennials. In de essays wordt door de auteurs ook nagegaan of en hoe de ideeën van dr. Anna Terruwe kunnen bijdragen aan een antwoord op al deze vragen.

Het Millennial Manifest is geschreven voor en door millennials. Het is een krachtig statement dat twintigers en dertigers houvast en verbondenheid geeft in de chaotische wereld van nu.

Het Millennial Manifest is een uitgave in opdracht van de Dr. Anna Terruwestichting en is verschenen bij Uitgeverij Valkhof Pers https://www.valkhofpers.nl/

• ISBN 978 90 5625 486 5
  • Omvang 152 blz.
  • Formaat 13 x 21 cm